poniedziałek, 5 listopada 2018

Kto jest Prawdziwym Polakiem, a kto nas pcha na manowce ?

Wierzyłem, że znajdę Polaków podobnych do mnie

Wiele lat temu rozpocząłem poszukiwania ludzi oddanych Polsce i Polakom.
Przez około 20 lat obserwowałem pojawiających się ludzi, którzy działali publicznie i mówili o umęczonej Polsce, umęczonych Polakach.
Czytałem ich artykuły w alternatywnych mediach i oglądałem filmy na YouTube, Dailymotion, Vimeo itd.
Postanowiłem w końcu, że chciałbym z nimi działać.
Szukałem kontaktu z nimi. Okazywało się szybko, że kontakt podany w przestrzeni internetowej jest nieaktualny, częstokroć lipny. Trafiłem wiele razy na ludzi, którzy ukrywają numery telefonów i adresy e-mail, a głoszą, że pracują dla Polski i Polaków, że sami szukają podobnych ludzi do siebie.
Nagle stwierdziłem, że to są tylko szczytne hasła i forma zaistnienia, że oni tak naprawdę nie działają dla Polskiej Racji Stanu, ale dla własnych korzyści lub wręcz działają w tzw. ustawkach, a nader często współpracują z wrogami Polski i Polaków.
Ponad wszelką wątpliwość często udają Polaków i robią stałe zamieszanie, aby ogłupiać Naród Polski i niewolić w nieskończoność.
Gdzie są zatem Prawdziwi Polacy i jak ich szukać, aby się zjednoczyć przeciwko wrogom Polski i Polaków ?

Patriota
#CzasPrzełomu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Żydowska Konfederacja - Nie ma wolnej Polski, bo Polacy ciągle dają się nabierać Żydom !

Wolnej Polski nigdy nie będzie dopóki Polacy nie wykluczą Żydów z polityki i urzędów państwa polskiego Od roku 1944, kiedy to Józe...